Warning: Declaration of ET_Theme_Builder_Woocommerce_Product_Variable_Placeholder::get_available_variations() should be compatible with WC_Product_Variable::get_available_variations($return = 'array') in /web/htdocs3/solariaprahacz/home/www/wp-content/themes/Divi/includes/builder/frontend-builder/theme-builder/WoocommerceProductVariablePlaceholder.php on line 8
Jak se správně opalovat? - Solária Praha

Sluneční záření je přirozenou součástí našeho života. Bez slunce a jeho záření by nemohl vzniknout a ani by neexistoval život na zemi. Když by přestalo svítit slunce, veškerý život na zemi by skončil. Nadměrné opalování má ovšem velmi negativní účinky na pokožku ve formě vysušování a tím ztrátu elasticity, což vede k předčasnému stárnutí pokožky.

Těmto negativním vlivům, ale lze úspešně předcházet používáním naší kvalitní opalovací kosmetiky. Solární kosmetika zlepšuje ochranu před slunečním zářením a zajišťuje, aby si pokožka vzala jen tu část záření, která je naopak potřebná k zdravé a svěží pokožce: Tvorba vitamínu D, desinfekční a antiseptické účinky, urychlení hojení, prohřátí svalů a kloubů a nejvíce požadované sexy opálení.
Vitamín D stravou přijímáme pouze 10% potřebného množství a 90% je potřeba ze slunečního záření.
Hlavně tedy v zimních měsících je potřeba navštěvovat solárium, neboť denní světlo obsahuje příliš málo UV záření.
Světové medicínské studie dokazují prospěšnost Vitamínu D pro :

  • zdraví buněk- rakovina prsu, prostaty, tlustého střeva aj…
  • Zdravé kosti – osteoporóza, měknutí kostí, destrukce kyčlí
  • Zdravé orgány – vysoký krevní tlak, nemoci srdce a cév
  • Duševní zdraví – SAD, PMS,deprese a všeobecné psychické stavy
  • Autoimunitní onemocnění – roztroušená skleróza, cukrovka typu I., revmatoidní artritida
  • Nemoci kůže – lupénka, akné aj.
  • Redukce váhy a pohybové aktivity

V dnešní době většina lidí žije a pracuje v uzavřených prostorech (byty, kanceláře, domy, obchody, auta, továrny, hypermarkety…) a chybí jim přirozené sluneční záření, které naši předci přijímali denně. Proto je dnes obtížné udržet si potřebnou hladinu vitamínu D a to zejména v zimním období, kdy je slunce příliš málo.

Na základě našeho změněného způsobu života trpí mnoho lidí a to nejen v zimních měsících, ale i v letních dnech následky nízké hladiny vitamínu D. Z toho důvodu přední experti doporučují pro vitamín D minimálně 2x týdně mírné slunění.

Call Now Button